Home Vietinis Dingusio Jay’aus Slaterio motina sako, kad vietos paieškos įgulos turi gauti Ispanijos...

Dingusio Jay’aus Slaterio motina sako, kad vietos paieškos įgulos turi gauti Ispanijos policijos leidimą ieškoti jos sūnaus

Dingusio Jay’aus Slaterio motina teigė, kad vietos paieškų ekipažai turėjo gauti Ispanijos policijos leidimą ieškoti jos sūnaus, kai jis birželio 17 d. dingo Tenerifėje.

Vėlai šeštadienį 19-metės motina Debbie Duncan „GoFundMe“ puslapyje pateikė atnaujintą informaciją, kuri pasiekė stulbinančią 50 000 svarų sterlingų aukų sumą.

Ji pasakė: „Sveiki visi, norėjau jums visiems pranešti apie mūsų nuolatines pastangas surasti mūsų Jay.

„Buvome sužavėti gauto gerumo ir palaikymo, todėl norėtume padėkoti vietinei pėsčiųjų grupei už visą pagalbą planuojant maršrutus surasti mūsų Jay“.

Nuniokota mama pridūrė, kad su jais susisiekė vietiniai gyventojai, kurie savanoriškai padėjo tęsti dingusio mūrininko pameistrio paieškas, tačiau norint, kad šeima galėtų pasiūlyti jiems reikmenų, jiems reikia Ispanijos valdžios leidimo.

Dingęs 19 metų Jay’us Slateris, pavaizduotas su savo motina Debbie Duncan, prieš dingusį iš Tenerifės birželio 17 d.

Debbie GoFundMe atnaujinime parašė, kad šeimai dabar reikia Ispanijos valdžios leidimo, kad galėtų suteikti savanorių paieškos įgulai reikmenis.  Nuotraukoje: Jay'aus Slaterio paieškos 20 diena.  Tėtis Warrenas kartu su broliu Zaku ieškojo Maskos slėnio kartu su draugais ir vietiniais gyventojais, iš kurių vienas yra 53 m. Jaun Garcia ir ketverių jo šuo Caperucita.

Debbie GoFundMe atnaujinime parašė, kad šeimai dabar reikia Ispanijos valdžios leidimo, kad galėtų suteikti savanorių paieškos įgulai reikmenis. Nuotraukoje: Jay’aus Slaterio paieškos 20 diena. Tėtis Warrenas kartu su broliu Zaku ieškojo Maskos slėnio kartu su draugais ir vietiniais gyventojais, iš kurių vienas yra 53 m. Jaun Garcia ir ketverių jo šuo Caperucita.

„Nors jie nenori priimti finansinės pagalbos savo paieškai, mes juos palaikysime atsargomis ir esame labai dėkingi už norą padėti“, – tęsė Debbie.

„Taip pat ir toliau su mumis susisiekia patyrusios grupės, siūlančios padėti mūsų paieškai. Kalbamės su jais apie tai, ką jie gali padaryti norėdami padėti.

„Tačiau tam, kad galėtume pasitelkti jų pagalbą, jie turi gauti Ispanijos valdžios institucijų leidimą.

„Mes būtinai informuosime jus apie mūsų pažangą ir esame labai dėkingi už jūsų nuolatinę paramą parvežant mūsų berniuką namo. Prašome toliau dalintis ir palaikyti mūsų lėšų rinkimą, kaip tik galite“, – užbaigė ji.

Beviltiška Debbie žinutė pasirodė po to, kai Tenerifės „Guardia Civil“ atšaukė paauglio paieškas.

Sprendimas nutraukti paiešką buvo priimtas aukštesnio lygio po tyrėjų ir kalnų gelbėtojų komandų susitikimo salos būstinėje Tenerifės Santa Kruze.

Birželio 13 d. Jay’us išvyko į Ispanijos salą dalyvauti NRG muzikos festivalyje su dviem draugais – Lucy Law (18) ir Bradu Hargreavesu (19), kol paslaptingai dingo.

Tai buvo pirmosios paauglės atostogos užsienyje be tėvų.

Jay į Ispanijos salą išvyko birželio 13 d. kartu su savo dviem draugais Lucy Law (18) ir Bradu Hargreavesu (19)

Jay motina Debbie Duncan atskleidė savo pasirinkimą nedalyvauti su Jay tėvu ir broliu ieškant Jay, dėl kurio ji atsidūrė bjaurių socialinės žiniasklaidos trolių pusėje.

Tačiau praėjus vos keturioms kelionės dienoms, Jay’us dingo eidamas atgal į savo būstą, kai su dviem draugais, su kuriais susipažino muzikos festivalyje, nuvyko į „Airbnb“ Masca kaime.

„MailOnline“ šiandien atskleidė, kad tai buvo a nuteistas narkotikų platintojas, žinomas kaip „Johnny Vegas“kuris nuvežė dingusį reiverį į tolimą Airbnb prieš jam dingstant praėjusį mėnesį.

Tačiau kai praėjusią savaitę 31 metų Ayubas Qassimas buvo susektas, jis teigė, kad Jay „atvyko gyvas ir išėjo gyvas“ į butą pasibaigus festivaliui po vakarėlio.

Dabar televizijos žvalgas Markas Williamsas-Thomasas – buvęs Met policijos pareigūnas, atskleidęs Jimmy Savile’ą, MailOnline sakė: „Per pastarąsias 24 valandas aš išsamiai kalbėjausi su Ayubu Qassimu, kuris taip pat žinomas kaip Jonny Vegasas.

„Jis man pasakė, kad yra (Veronicas) Strip Playa de las Americas mieste ir pasakė, kad Jay nori tęsti vakarėlius ir neturi kur apsistoti, todėl jis (Qassimas) pakvietė jį atgal į savo nuomą.

Jis taip pat sakė, kad vairuojant Jay, Qassimas ir Qassimo draugas grojo muziką ir sustojo pasiimti gazuoto gėrimo skardinę.

„Kartą bute jo draugas atidarė duris, nuėjo į kairę ir nuėjo tiesiai miegoti.

„Džejus įėjo į vidų, o Kasimas įėjo jam iš paskos, užlipo į viršų ir padavė jam raudoną antklodę“.

Tada paauglys tariamai paprašė cigarečių, prieš išeidamas į lauką pasikalbėti su moterimi, kuri jam pasakė, kad gali nuvažiuoti autobusu „kas 10 minučių“.

Tada Kasimas liepė jam „atsipalaiduoti“, prieš pasiūlydamas nuvežti jį atgal į būstą, bet Džejus, matyt, atmetė liftą ir pasakė, kad jam reikia maisto.

Ayubas Qassimas pakvietė Jay grįžti į savo išsinuomotą atostogų namelį po reivo Tenerifėje ir sako: „Jis atėjo į mano Airbnb gyvas ir paliko mano Airbnb gyvą“

Televizijos žvalgas Markas Williamsas-Thomasas (nuotrauka Tenerifėje) „MailOnline“ sakė, kad taip pat davė interviu Qassimui ir papasakojo daugiau informacijos iš jo.

Po vakarėlio paskutinę trijų dienų NRG festivalio naktį Tenerifės Plaja de las Amerikas kurorte Jay grįžo į Airbnb Mascoje su dviem vyrais, su kuriais susipažino atostogų metu.

Jay sakė, kad moteris jam pasakė, kad autobusas į Los Kristianosą važiuoja kas dešimt minučių, o Qassimas pasakė, kad autobuso nėra, ir pridūrė: „Daryk tai, kas tau patinka“ prieš miegą.

Ponas Williamsas-Thomasas pridūrė: „Qassimas sako, kad kitą kartą, kaip jis prisimena, skambina vienas Jay draugas ir pasakė, kad jis guli kažkur griovyje ir kad jam „įkando kaktusas“.

Tai įvyko po to, kai policija pranešė tirianti grumtynes ​​prie Papagayo Beach Club, kur Jay buvo pastebėtas vakarėliuojantis birželio 17 d.

Manoma, kad muštynės, kuriose dalyvavo Rytų Europos vyras, iš kurio, kaip pranešama, buvo pavogtas jo vertingas „Rolex“, kilo uždarius renginio vietą.

Vienas iš Jay draugų, atvykęs į Tenerifę padėti ieškoti, detektyvams sakė, kad dėl įtariamo incidento jis galėjo dingti.

Pareigūnai peržiūrėjo CCTV filmuotą medžiagą iš įvykio vietos, kurioje įvyko incidentas.

Kita teorija, kuri, kaip suprantama, yra pateikta, yra ta, kad vertingas laikrodis kažkokiu būdu atsidūrė namelyje, kuriame Jay keliavo, ir kad jis išėjo į dykumą bandydamas jį pavogti.

Kai iš pradžių buvo paskelbtas pavojaus signalas dėl jo dingimo, dingusiam paaugliui sumedžioti buvo pasitelkta paieškos grupė, įskaitant sraigtasparnius, dronus ir uostančius šunis, tačiau nesėkmingai.

Paskutinė žinoma Jay vieta buvo Rural de Teno parkas, kuris buvo maždaug 11 valandų pėsčiomis nuo jo būsto.

Jay nebuvo jokių ženklų nuo tada, kai jis dingo Tenerifėje birželio 17 d

Jay dingimo rytą, apie 8.30 val., jis paskambino Lucy ir pasakė jai, kad yra vidury niekur, nes bandė grįžti namo naudodamas vieno procento telefono bateriją, o tai tapo paskutine akimirka. kas nors iš jo girdėjo.

Kitas draugas Bradas Hargreavesas sakė, kad tą rytą taip pat kalbėjosi su Jay ir manė, kad jis nukrypo nuo pagrindinio kelio ir galėjo nuslysti nuo uolų.

ITV laidai „This Morning“ jis pasakojo, kad prieš dingstant išgirdo jį nuvažiuojantį nuo kelio, su juo bendravo vaizdo pokalbyje.

Jis pasakė: „Jis skambino telefonu, ėjo keliu ir šiek tiek praėjo – ne didelis kritimas, bet mažytis lašelis ir jis leidosi žemyn, ir pasakė: „Aš tau paskambinsiu. Aš tau paskambinsiu, nes manau, kad jam skambino kažkas kitas.

Jis patvirtino, kad matė, kaip jo draugo kojos „slysta“ nuo kalno, ir girdėjo, kaip jis eina uolomis ar akmenimis.

Tačiau ponas Hargreavesas sakė, kad tuo metu jis ir jo draugas juokėsi.

Jis pridūrė: „Jis neatrodė susirūpinęs telefonu, kol nežinojome, kaip toli jis yra“.

Programai jis pasakė, kad vis dar turi vilties dėl Džei ir „meldžiasi“, kad jis grįžtų namo.

Debbie sūnaus dingimą ir naujienų laukimą apibūdino kaip „gyvą košmarą“, nes ji lieka Tenerifėje, tikėdamasi surasti dingusį sūnų.